Kolem roku 1924 se v léčebně v Kosmonosích potkal Warel Frištenský s bláznem do motorek Jankem Máhem. Po propuštění do domácí léčby začali spolu vyrábět motocykly pod značkou WAJA. Zatímco Máha měl ve firmě na starosti takové ty obyčejné činnosti, jako je vymýšlení konstrukcí, ladění motorů, vynalézání nových technologií, staral se Warel o nejdůležitější funkci motocyklů, o pohodlí spolujezdců. Po té, co pan Janečka z Nuslí, svými motocykly JAWA “Rumpál”, což byly jen okopírované německé motorky Wanderer, vytlačil Warlovi a Janovi “Flašinety” WAJA z trhu, opouští zklamaný Jan Máha Warla a odchází na druhý konec světa, kde v Japonsku pod svým jménem zakládá, později slavnou, továrnu na motocykly.
Motocykl Flašinet firmy WAJA, s nejpohodlnějším sezením spolujezdce, při ukázkové jízdě v Houšce u Staré Boleslavi.
Cyklista na snímku je otravný amatér Zvída Klipsna, který při jízdě rád využíval zadních větrů.